Schoolboy Q Wears a Patterned Bucket Hat and Glasses
S4, E3: Aaron Neville explains his anti-violence campaign. Reggie is caught in a war between two warring musical combos vying for his attention. Meanwhile, Scott interviews rapper Schoolboy Q about what it's like to be "Man of the Year".