Protest, Drug Test and One Leaves The Nest
S3, E6: Harris' job is in jeopardy after joining a protest she strongly believes in, leading to tense discussions within the family; Jackie makes a visit to Wellman Plastics only to realize the company is instituting supervised drug testing.