Shaq Life Shaq vs. Europe, Pt. 1
S1, E5: With his credibility as a serious DJ on the line, Shaquille sets out to win over the European EDM crowd on a whirlwind multi-country tour. But when things start to go wrong, and tensions within his team start to boil over, the entire tour threatens to come crashing down.