Shaq Life
You Don’t Know Shaq
As one of the busiest people on the planet, Shaquille O'Neal has a serious "to-do" list he wants to tackle between Inside the NBA seasons. He's going to tour the world as an EDM DJ, take on a controversial franchise, get back in peak physical shape, and spend time connecting with his kids. However, the summer starts off on rocky footing when his first serious DJ club gig in Vegas hits some serious speed bumps.
Shaq of All Trades
Shaq’s credibility as a serious DJ takes a hit after his difficult Vegas club gig. Meanwhile, Shaquille sets out to make up for lost time as a dad while also working to change public perception around the troubled Papa Johns brand as their first African American board member.
After joining the Papa Johns board in the wake of a huge national scandal, Shaq receives a lot of backlash from the African American community. But some family time in the Bahamas may give him the morale boost he needs to turn the haters into believers.
Shaq sets out to prove that he can go as hard as ever, but father time may disagree with him. After a near-disastrous first DJ show in Vegas, Shaq faces a fickle young crowd at Red Rocks. Meanwhile, as Shaquille trains with other athletes half his age, a challenge presents itself that maybe this aging superstar might want to sit out.
With his credibility as a serious DJ on the line, Shaquille sets out to win over the European EDM crowd on a whirlwind multi-country tour. But when things start to go wrong, and tensions within his team start to boil over, the entire tour threatens to come crashing down.
With his managers fighting and the European DJ tour in jeopardy, Shaquille has to take control before it’s too late. The road-weary team faces their toughest challenge yet when a technical disaster threatens to shut them down for good. If he wants to earn real cred as a legit DJ, Shaq and his team have to come together to kill it at their biggest gig yet: Tomorrowland.