Taking the Stand Shayna Hubers
S1, E4: Shayna Hubers takes the stand to defend herself after she brutally murdered her on-again, off-again boyfriend, Ryan Poston. She willingly takes the stand to prove her actions were in self-defense, by showing Ryan's abusive side.