Should I Stay or Should I Go
S1, E3: Jack tries to find out more about Kent's secret adulthood. Meanwhile, Betty reveals to Kent she is ready to take on a new life with him. Vicki goes out with some older boys and ends up on The Strip, where Kent and Betty are waiting.