Silver Linings
S12, E20: Danny and Jamie join forces with their nephew, Joe Hill (Will Hochman), when Jamie and Joe's search for an undocumented, trafficked teenage girl converges with Danny and Baez's investigation into the murder of a woman in witness protection. Also, Frank and Erin butt heads when Frank calls out the district attorney's office for instituting a new rule that classifies armed robbery as a misdemeanor, a mandate that has immediate ramifications for Eddie and her partner.