Sister Pact / Shh!
S2, E15: Sister Pact: Kick promises to help Brianna gain admission to a prestigious Mellowbrook girls club. Shh!: Kick must do a report on a cute, fuzzy animal, but when it escapes in the library, he’s got to catch it without waking up the evil Librarian.