Smashed
Сезон 6, серия 25: Kelly invites Tara to move into the beach house until she can find permanent rooming after rehab. Clare and Donna reluctantly agree. Steve's fraternity throws a party at the Walsh house, but he has to “baby-sit” his half-brothers, Ryan and Austin.