Worst Cooks in America Spoiled: From Farm to Fumble
S27, E5: Anne Burrell and Tiffany Derry teach their spoiled recruits that food doesn't come from an app as they navigate an outrageous farm-themed obstacle course. Then, the teams replicate biscuits and gravy before creating an entire composed dish on their own.