Southern Charm Savannah St. Simon Says
S1, E7: The Charmers head to St. Simons Island for the weekend where Hannah challenges Louis to throw a party. Ashley breaks down to the girls and Louis is faced with some hard truth. Back in Savannah, Lyle and Catherine hit their stride and Daniel contemplates his future.