Stephen Merchant Wears a Checkered Shirt and Rolled Up Jeans
시즌 4, 에피소드 33: Stephen Merchant dishes about his rock collection, and martial artist Dave Grigsby shows off his karate skills. Scott finds out a surprising secret about his parentage and has to go through a series of challenges against some formidable foes.