Tails, Teeth and Snouts
Сезон 1, серия 1: Think a root canal is tough? Try performing one on a tiger! Join the veterinarians at the Smithsonian’s National Zoo for the ultimate medical challenge—giving specialized care to animals representing five hundred unique anatomical systems.