Take Him, He's Mine
시즌 2, 에피소드 3: Dorothy dumps a depressed Stan on Blanche but then becomes incredibly jealous when Blanche and Stan hit it off. Meanwhile, Sophia and Rose begin selling sandwiches on the Boardwalk but they inadvertently make an enemy of another vendor, "Johnny No Thumbs."