The Brotherhood of Serapis
S1, E5: An unlikely ally reveals to Lexi that an Egyptian official has files which could lead her to Farouk. But in order to get to the information, she must enlist Danny in a dangerous plan while lying to him about the source of her lead. Also, Farouk takes a risk to get back the items he stole from the Pyramids, which he needs in order to fund his operations.