Сезон 2, серия 11: Paul recruits Denise to help him defend a cancer patient who used his wealth to guarantee he would not get a placebo during a drug study. Meanwhile, Alan goes too far in trying to convince the senior partners to promote "Hands" to partner, and Denny finds himself falling in love with a woman he meets at a charity event.