The Commitments
시즌 7, 에피소드 16: Dorothy gets wrapped up in "Beatlemania" and begins dating a Beatle impersonator. Meanwhile, Blanche begins to worry about her looks after she pulls out all the stops to get a certain man into bed, but to no avail.