The Unit The Conduit
S4, E4: Bob is held hostage by a drug cartel after he poses as a chemist who can turn cocaine into paint for easy smuggling. Meanwhile, Mack penetrates the group posing as a prize fighter in an illegal betting ring to help bring them down.