The Dark Time
S3, E12: Celia wants in on Nancy's drug business. The surprise arrival of a fire inspector causes Heylia and Conrad to evacuate the plants from the warehouse. Andy takes Dean to play murderball. Doug steals the cross off the Majestic church.