The Discovery, discoverer and the pyramid
S1, E1: Bosnian-American historian and entrepreneur Semir Osmanagic claims that there are pyramids and tunnel complex in the Visoko valley in Bosnia. Conclusion after a series of excavations that began in 2006. Media and scientists react sceptical and rejecting the idea. In the same valley, German archaeologists are excavating the "Butmir culture" setelments ,a Neolithic civilization 7000 years old.