The Fighting Irish
Сезон 1, серия 17: Jack helps his down-and-out brother Eddie (Special Guest Star Nathan Lane) with a job at 'TGS' - but can the staff handle two Donaghys? Meanwhile, Liz, forced to make staff cutbacks, wonders if axing NBC lawyer Floyd's (Guest Star Jason Sudeikis) girlfriend, Other Liz (Guest Star Anna Chlumsky) would look desperate. Tracy seeks spiritual fulfillment -- at his lawyer's request -- with the aid of Kenneth the Page.