The Flying Carpet
Сезон 4, серия 9: Bull represents a large insurance company and its clients, married pizzeria owners who are being sued for negligence by a teenager who was injured while climbing their rooftop signage. As the trial gets underway, Bull realizes the case has no clear winners, as the small business owners could lose their livelihood, the plaintiff may never walk again and the insurance company refuses to settle.