The Frame
S3, E17: Sydney and Vaughn are in hot pursuit of Covenant kingpin Kazari Bomani to track down an important piece of the Rambaldi puzzle. Meanwhile, Jack discloses his suspicions to Senator Reed about his daughter Lauren's allegiances, Lauren's mother is faced with a tragedy, and Vaughn decides the fate of his marriage.