The Girl Who Cried About Wolf
S1, E5: Fearful of being scooped while legal vets her weighty investigative story, Murphy is exasperated when she learns Frank is dating an anchor, Christy Shepherd (Katie Finneran), from the competing Wolf Network. Also, Murphy leads Avery on a wild goose chase when he attempts to figure out her story.