The Killer in the Crosshairs
S6, E15: After notoriously murdering “The Gravedigger,” sniper-on-the-loose Jacob Broadsky (guest star Arnold Vosloo) strikes again. This time, his victim is a prior suspect who escaped the justice system. More determined than ever to catch Broadsky, Booth uses his own military training to beat the sniper at his own game. He vows to go to any lengths necessary to ensure that justice is served. In a heated and dramatic face-off, Booth has minutes to catch Broadsky before he hits an intended target, but Broadsky’s skill and speed may prove to be a worthy adversary. Meanwhile, Angela’s father (guest star Billy F. Gibbons) visits the Jeffersonian and insists on naming his unborn grandchild.