The Letting Go
시즌 1, 에피소드 2: Maura embraces her new journey, but nothing about life as a woman is easy -- making friends, finding a new community, and above all, coming out to her children. Sarah introduces her husband (Rob Huebel) to her ex-girlfriend Tammy (Melora Hardin). Josh pays a visit to his ex-babysitter Rita, as Ali gets closer to her trainer.