The Man With No Identity
Сезон 2, серия 1: After taking down Wheatley's (Dylan McDermott) drug empire and discovering his wife's killer, Det. Stabler (Christopher Meloni) must infiltrate a notorious crime family aiming to take over New York City's cocaine trade. Sgt. Bell (Danielle Moné Truitt) is forced to work with a rival colleague when their investigations collide. Also starring Ainsley Seiger.