The Most Dangerous Beast
S3, E5: When Cat is assigned to a new partner by Tess, she begins to suspect that Bob and Carol have re-surfaced to separate her from Vincent and hunt them both down. Meanwhile, a transformed JT discovers that his newfound healing ability comes at a terrible cost. Alan Van Sprang, Natasha Henstridge, Nicole Gale Anderson guest star.