The Odd Boxes Caper/The Vanishing Shoehorns/Garden of Evil
S1, E3: While in prison, Jack-in-the-Box learns that Detective Sherlock Klotz will be honored at a dinner. He decides to cut him down. Tom, Dick and Harry discover that Mighty Morris is the Shoehorn Thief. When they move in for the capture Morris uses his strength to tie them up and shoot them into orbit. The Rattler has developed a venom ray that makes any living thing hate the closest one to it.