Cool McCool
Together with his sidekick, Breezy, his dada, Harry, and the Komedy Kops, Cool McCool foils the dastardly deeds of wacky criminals in an outrageous assortment of cartoon adventures bursting with cloak-and-dagger lunacy. McCool and company always provide plenty of good-natured high-tech hijinks. With no short supply of kooky cases, McCool knows exactly how to uncover lots of laughs.