The Outlaw Eddie Wagner
S2, E3: While Jet steps into the field to secure necessary intel for the team, Bell considers a proposition from Congressman Kilbride. Albi takes drastic measures to keep a secret safe. Stabler and Benson air some longstanding grievances.