The Play's the Thing
시즌 1, 에피소드 8: When Victoria volunteers with a local high school play, they wind up doing her version of “Romeo and Juliet.” Meanwhile, Melanie’s hot new romance strains her friendship with Joy, and Elka goes funeral crashing.