The Prince of Winterfell
第ニ章 에피소드8: At Winterfell, Theon receives a visitor and holds down the fort. Arya calls in her final debt with Jaqen in a way that displeases him. Robb is betrayed. Tyrion and Varys find common ground. Dany ignores Jorah's advice. Stannis and Davos approach their destination, and Davos is offered a reward.