The Raconteur of the Funeral Circuit
S1, E6: In the wake of the battle to stop Wolfe (Eddie Izzard), the Powers division gathers to mourn the loss of their fellow officers, while Walker (Sharlto Copley) seeks answers about his own future and the possibility of becoming Diamond once again. After seeing the uncertain and dangerous side effects of Sway first-hand, Johnny Royalle (Noah Taylor) begins unsavory experiments on known subjects of the drug.