The Return
S2, E1: The second season begins with Elena discovering her uncle John's bloody body and learning Jeremy's fate, and Damon realizing that Katherine has returned. Meanwhile, Caroline is taken to the hospital following a car accident, and Tyler's mysterious uncle Mason arrives in town.