The Sarajevo Conspiracy of 1914
Сезон 1, серия 3: The assassination of Archduke Franz Ferdinand by Serb nationalist Gavrilo Princip was one of the most world-shaking events in the 20th century. Although the events are clear and well-known, the motivation behind the murder is rife with conspiracy. Dive into a cycle of mystery and violence in early 20th century Sarajevo.