Little Women: LA The Snowball Effect
S8, E12: Christy sees the first of her lingerie designs brought to life, but not every piece is a success. Cracks form in Autumn and Cole's friendship when Cole feels like his advice goes in one ear and out the other. And a ski trip takes an explosive turn when Terra accuses Christy of lying.