The Source
S3, E6: Janet and Daniel take a road trip together. Tawney returns home, but has one last favor to ask of Teddy. Jon regrets not helping Daniel more and resolves to make amends. Amantha enjoys a night of take-out and gin rummy with an unexpected companion.