시즌 1, 에피소드 18: While Elizabeth seeks a diplomatic solution to a doomsday cult in Bolivia, a congressman attempting to negotiate with its leader is taken hostage. Meanwhile, Elizabeth and Henry meet Stevie's much older boyfriend. Tony Plana guest stars.