The Wind Picked Up
S8, E2: Maci struggles with how to tell Bentley that Ryan got arrested and is in jail. Cory makes his relationship with Taylor official, but when Ryder's genetic disorder puts her in the hospital, Cheyenne worries that Cory doesn't understand the gravity.