Then and Now
S1, E2: As Sadie tries to keep her relationship with Billy strictly professional, she works on a case involving one of Isaiah's oldest friends, Jonah Porter. Also, Cameron is conflicted about whether or not to convince her client to testify against his own cousin in order to avoid jail time for a murder he didn't commit.