Too Much Information
S2, E13: Alan and Denise take on the case of a young girl whose father killed her mother after finding the mother's whereabouts through her HMO's website. Catherine Piper comes back into Alan's life - by robbing convenience stores. Beverly Bridge, Denny's fiance, flexes her muscle around the firm -- meanwhile, Brad attempts to manage the situation for Shirley and Paul. Daniel goes in for chemotherapy, and attempts to shut out Denise.