Two Girls, One Code
S4, E3: While Alicia and Will represent an internet startup in a lawsuit against a search engine accused of manipulating results, Eli attempts to head off a potential scandal for Peter's campaign. Dominic Chianese guest stars and Rita Wilson returns as Viola Walsh.