Two Rode Together
S4, E16: Dorothy wants to spend some "quality" time with Sophia so she takes her away for the weekend to Disney World. However, her attempts fail when a fed up Sophia storms out. Meanwhile, Rose and Blanche try their hand at writing children's stories.