Ultimate Rescue: Pups Save the Mountain Climbers/Ultimate Rescue: Pup Save Captain Gordy
S6, E5: Rubble leads the pups in building an emergency landing pad for Captain Gordy in this Ultimate Construction Rescue!Mayor Goodway, Danny, and the Turbots are stuck in a canyon in the mountains. It's time for a high-flying Ultimate Rescue lead by Skye!