Unhinged
S2, E10: Daniel questions Jon Stern's advice. Tawney reconsiders her choices and Ted, Jr. asks a favor. Janet makes an upsetting discovery. Amantha levels with Jon Stern. Sheriff Daggett investigates a lead.