Wayne Coyne Wears a Halloween Costume
S3, E13: In this special Halloween episode, Wayne Coyne of the Flaming Lips joins Scott as they are visited by a creepy couple, the ghost of Scott's former career, and the Comedy Bang! Bang! accountant.