We Can Find Him
T5, E6: Annalise receives a call from Governor Birkhead, and is forced to weigh an interesting offer, while Bonnie reunites with her sister looking for answers from what happened years ago. Connor and Oliver try to keep their cool while their mothers are in town helping with wedding plans, and Tegan surprisingly enlists Laurel's help on a big case at the firm.