We Will Survive!
S5, E13: Brian and Justin prepare to marry. Lindsay and Melanie move to Canada. Michael's asked to represent the Committee for Human Rights. Ted sees his relationship with Tad (Ben Bass) for what it really is. The beat of Babylon continues.