We're Outta Here (Part 1)
S4, E25: Blanche, Dorothy and Rose return home from a play to discover Sophia in the midst of selling the house. It's later discovered a for sale sign was accidentally placed on the front lawn but Blanche begins to consider it after seeing the amount that she's offered.